علوم غریبه را بهتر بشناسیم آنقدر در مورد جادو گفته شده است که بعضی اوقات مردم فراموش می کنند که معنای جادو چیست. از آنجا که غالباً با ترفندهای جادوییعلوم غریبه لخت اشتباه گرفته می شود ، ابتدا می خواهم معنای * جادویی را بگویم. سپس حداقل پیش نیاز این امر ایجاد می شود.

با توجه به تعاریف بسیار کم و بیش متفاوت از جادو ، فکر می کنم توصیه می شود در مورد ساده ، واضح و کاربردی توافق کنید. در این دیکشنری مکالمه ، علوم غریبه جادو از یک سو به عنوان علم ، دین شعبده بازان توصیف می شود ، اما از سوی دیگر نیز اضافه می شود: کلیت اعمال که مبتنی بر قدرت های ماورایی است ذاتی در اعتقاد به طبیعت است و می خواهند این قدرت ها را کنترل و تنظیم کنند. سپس مشخص شده است: جادوی سیاه ، جادوی سفید برای انجام شرارت یا خیر عملی می شوند ...

این تعریف مهمترین جنبه های جادو را در بر می گیرد و آنچه را در اینجا می خوانید توصیف می کند: دانش و دستور العمل ها ، آیین هایی که می توانند تأثیر مثبتی بر زندگی شما داشته باشند ، حتی اگر منشأ آنها گاهی در تاریکی زمان از دست بدهد.

علم جادو ، دین؟

بنابراین جادو ، علم است ، علوم غریبه بنابراین دین جادوگر است ،

* کسی که علوم غیبی ، جادو را می شناسد. *

جادوگری به همان منطقه اختصاص داده می شود ، زیرا به شرح زیر تعریف می شود: پدیده ها و وقایع غیرمعمول با منشأ اسرارآمیز بخوانید: * توانایی فرد برای التیام یا آسیب در جامعه یا گروه خاصی با استفاده از رویه ها و آیین های جادویی.

کلمه: * جادوگر * دارای مفهوم منفی است: * شخصی که به پیمان با شیطان اعتقاد دارد و می تواند بدی انجام دهد.

 

اصطلاحات: جادو و جادوگری به جز چند تفاوت جزئی ، کاملاً مشابه تعریف می شوند ، اما جادوگران و جادوگران بسیار متفاوت مشاهده می شوند. معروف ترین آنها احتمالاً مرلین است ، تحسین شد ، جادوگران در معرض سوزاندن ...

 

دلایل تاریخی برای این وجود دارد ، علوم غریبه که هنگامی که شما به سحر و جادو به عنوان یک دین فکر می کنید ، به ویژه روشن می شود. ممکن است بسیاری از مسیحیان یا کاتولیک ها این نظر را رد کنند ، زیرا برای شما دین چیزی غیرمذهبی است. اما لازم نیست که ما آن را از این طریق ببینیم.

جادوگران و جادوگران روزگار ما

شاید تعجب کنید که چه کسی امروز هنوز چنین آیین هایی را انجام می دهد. شما فقط باید یک بار به اطراف خود نگاه کنید!

همه به آنها علاقه مند هستند ، و بسیاری آنها را انجام می دهند ، گاهی اوقات حتی بدون دانستن آن. ببینید چند نفر سنگ و کریستال ، بخور و شمع می خرند. تماشا کنید که چگونه بسیاری از افراد در یک کتابفروشی از میان کتابها می روند.

با این حال ، باید این را هم بخاطر بسپاریم که جادوگری نه سریال تلویزیونی است و نه استودیوی هالیوود فیلم ضبط شده. هیچ جلوه خاصی وجود ندارد!

جادو فقط از انرژی های طبیعی برای علوم غریبه تحقق و تحریک تغییرات استفاده می کند.

صبر ، عزم و پشتکار برای رسیدن به اهداف تعیین شده ضروری است. اما اساساً هر کسی می تواند جادو را انجام دهد. نیازی نیست اعتقادات مذهبی خود را تغییر دهید. برای جشن گرفتن آداب یا فراخوان یاری عالم ، تعهد به ویکا مذهب جادوگران مدرن الزامی و ضروری نیست.

جلیقه برای زندگی ، آجیل برای زندگی

مهمتر از همه ، خیالی ، مدارا و خلاق باشید. این تنها راه برای ایجاد دنیای بهتری است که در آن همه ارزشهای معنوی با همزیستی هماهنگ باشند علوم غریبه و هیچ کس برای اثبات برتری خود سعی در نابودی دیگران نمی کند.

 

با خیال راحت باشید اما اجازه ندهید که خود را در رویه هایی که برای شما مشکوک به نظر می رسد وسوسه کنید. بی اعتمادی به افرادی که به شما می گویند حقایق را اجاره داده اند و مسیرشان تنها است. خودتان را آزمایش کنید: فقط شما می توانید قضاوت کنید که چه چیزی برای شما و وجدان خوب است.

 

به خودتان الهام دهید تا شادی وجود ، شادی زندگی و زیبایی های طبیعت را جشن بگیرید. به عبارت دیگر ، از زمین بخاطر تمام خوبی هایی که به شما می دهد تشکر می کنیم.

اخلاق ویکا بیان می کند که خیراتی که انجام می دهید به صورت سه گانه به شما باز می گردد. حتی شر شما نیز از سه طریق به شما باز می گردد.

آنچه در نهایت انجام می دهید تصمیم شماست علوم غریبه و فقط شما مسئول اقدامات خود هستید. وجود ما در زمین کوتاه است ، از آن برای مثبت همه مردم استفاده کنید.

آماده شوید تا خود را پاک کنید

قبل از انجام مراسم یا جشن گرفتن یک جشنواره. علوم غریبه مطمئناً باید وقت بگذارید تا خود را در وضعیت ذهنی مناسبی قرار دهید. زیرا این امر در صورت دستیابی به موفقیت مطلوب ضروری است.

مشابه با نحوه تمیز کردن خانه خود هنگام انتظار میهمان ، قبل از تماس و جذب انرژیهای بالاتر باید بدن و ذهن خود را تمیز کنید. این تمیز کردن به بهترین وجه توسط یک حمام مخصوص انجام می شود که شما را کاملاً آرام کرده و شما را برای مراسم زیر آماده می کند. از آنجا که این حمام ویژه از نظر طبیعت جادویی است ، برای رهایی بدن از کثیفی مواد در نظر گرفته نشده است.

بنابراین از قبل دوش بگیرید ، از یک صابون موجود در علوم غریبه بازار استفاده کنید یا موهای خود را بشویید. حمام جادویی بعدی منحصراً در نظر گرفته شده است تا ذهن شما را به مراسم آتی متمرکز کند و انرژی منفی را از بدن و ذهن خارج کند.

از دستور العمل های زیر بهره مند می شوید ...

دستور العمل های حمام جادویی

* برای آرامش و از بین بردن انرژی های منفی ، کمی آب لیمو و چند آبپز خورش ، اسطوخودوس و سرو را به آب حمام اضافه کنید.

* قبل از تمیز کردن و محافظت از آیین های محافظ ، کمی بخور دادن و میر (روغنهای اساسی یا پودر) را به آب حمام اضافه کنید.

* قبل از آئین های تقسیم ، مقداری کاج ، علوم غریبه لیمو و مریم گلی را به آب حمام (روغنهای اساسی یا پودر) اضافه کنید.

* قبل از مراسم عشق ، چند گلبرگ گل رز یا مقداری آب گلاب را در وان قرار دهید. بگذارید برخی از گلهای مروارید روی آب شناورند و با گل سوسن ، روغن اسطوخودوس و روغن یلانگ یلانگ آب بریزند.

* قبل از مراسم برای حساسیت بیشتر در رسانه ها ، چند برگ ریحان را بپاشید

و نعنا را در آب حمام و جوهر بنفشه یا پوست بید را درون آن می ریزیم.

* قبل از تمیز کردن آیین ها ، 60 میلی لیتر (1/4 لیوان) سرکه و آب لیمو را به آب حمام اضافه کرده و مقداری برگ های خلیج و سوزن های کاج را درون آن بپاشید.

* قبل از شروع مراسم ، 60 میلی لیتر (1/4 لیوان) آب سیب ، چند گل زرد و چند قطره روغن زیتون را به وان اضافه کنید.

مگر در موارد دیگری که بیان شده باشد ، علوم غریبه دیگر نیازی به استفاده از مقادیر زیادی از این گیاهان و روغن ها ندارید. بیشتر رایحه ها به عنوان روغنهای اساسی موجود هستند: فقط چند قطره برای بو کردن حمام شما کافی است. یک گیاه از گیاهان کافی است. شمع روشن کنید و چراغ های معمول را قبل از وارد کردن آب حمام خاموش کنید. نور شمع نرم تضمین می کند که شما واقعاً استراحت کنید.

از راهنماهای خود و عناصر کمکی متمرکز شوید و از آنها بخواهید تا آئین های شما مؤثر واقع شود و از آن بیشترین بهره را ببرید. وقت خود را بگذرانید ، به ساعت نگاه نکنید. مراسم خود را در اسرع وقت بعد از حمام شروع کنید. بنابراین بهتر است همه موارد مورد نیاز خود را از قبل تهیه کنید